Thread Rating:
  • 3 Vote(s) - 2.67 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
آموزش املت رژیمی
#1
املت رژیمی … اگر به دنبال یک صبحانه برای رژیم لاغری یا برای دیابتی ها هستید ، این املت خوشمزه بسیار مناسب است. با تهیه این املت برای  صبحانه ، از آغاز یک روز زیبا  لذت ببرید.
مواد لازم برای تهیه املت رژیمی :
۲ عدد تخم مرغ بزرگ
۱ قاشق غذا خوری کره
۱  فنجان اسفناج خرد شده
۱/۳ فنجان گوجه فرنگی خرد شده
۱/۸ قاشق چای خوری نمک
۱/۳فنجان خرد شده پنیر سوئیسی
۱/۸ چای خوری فلفل
طرز تهیه املت رژیمی :
مقداری آب را با دو عدد تخم مرغ در یک غذا ساز ترکیب کنید. کره را در یک ماهی تابه روی حرارت ملایم ذوب کرده و اسفناج خرد شده و گوجه فرنگی ها را به آن بیفزایید.
نمک ، فلفل و ترکیب آب و تخم مرغ را به ماهی تابه بیفزایید. هنگامی که تخم مرغ در ماهی تابه در حال شکل گرفتن و بسته شدن است ، با یک قاشق بزرگ صاف ، لبه های آنرا  از ماهی تابه جدا کنید .
پنیر سوئیسی رنده شده را روی املت بپاشید و اجازه بدهید تا پنیر ذوب شود.این املت را با نان تست کره ایی و میوه تازه میل کنید.
نوش جان و لذت ببرید !
[عکس: %D8%A7%D9%85%D9%84%D8%AA-%D8%B1%DA%98%DB...%DB%8C.jpg]
کانال بزرگ چرم دوزی
https://telegram.me/amozeshcharm

İmage
پاسخ
تشکر شده توسط:


پرش به انجمن:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)