سوپ چربی سوز


 

مواد اولیه : برای ۳ نفر
کرفس (خرد شده) ۱پیمانه
گل کلم (سفید و خرد شده) ۲پیمانه
هویج ۳عدد
پیاز ۳عد
فلفل دلمه ای ۲عدد
گوجه فرنگی (درشت) ۵عدد
آب ۳پیمانه
آبلیمو به میزان لازم
نمک به میزان لازم
فلفل به میزان لازم
زعفران (آبکرده) ۱قاشق سوپخوری

درست خواندید این سوپ غذایی چربی سوز است و خوردن آن به جای آنکه شما را چاق کند لاغر میکند!!مواد تشکیل دهنده این سوپ همگی دارای کالری منفی هستند یعنی برای هضم شدن بیشتر از آنکه به بدن شما کالری بدهند از آن کالری دریافت میکنند!این سوپ بر عکس همه غذاهای رژیمی خوشمزه است و خوردن آن نه تنها شما را آزار نمیدهد بلکه لذتبخش نیز هست!

طرز تهیه :
ابتدا درون قابلمه آب و مقداری آبلیمو بریزید و اجازه دهید به جوش بیاید.گوجه فرنگی را پوست کنده و پوره کنید و به همراه سبزیجات شسته شده و خرد شده(به صورت نگینی ریز)داخل قابلمه در حال جوش بریزید.
به مدت ۱ ساعت اجازه دهید سوپ آرام بجوشد و آماده شود( در این مدت چند بار سوپ را هم بزنید ) سپس نمک و فلفل را اندازه کرده و زعفران و آبلیمو به مواد اضافه کنید و ۱۵ دقیقه دیگر بگذارید سوپ جا بیفتد سپس در ظرف بکشید و میل کنید.

نکات:
۱)در صورت تمایل از ادویه جات دلخواه برای تهیه سوپ استفاده کنید.
۲)مزه سوپ را با اضافه کردن آبلیمو و زعفران و همچنین فلفل زیاد بهتر کنید.
۳)در صورت تمایل سوپ را بعد از آماده شدن میکس کرده و بعد سرو کنید.
۴)برای پوست کندن گوجه فرنگی آن را چند ثانیه داخل آب در حال جوش بیندازید و بعد داخل ظرف آب سرد قرار دهید و بعد به راحتی با چاقو پوست بکنید.


Like it? Share with your friends!

What's Your Reaction?

hate hate
0
hate
confused confused
0
confused
fail fail
0
fail
fun fun
0
fun
geeky geeky
0
geeky
love love
0
love
lol lol
0
lol
omg omg
0
omg
win win
0
win
mahanz

0 Comments

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Send this to a friend